Thursday, November 21, 2013

我的工作

出黎做野12年多, 現在依份工做得最耐, 快8年啦! 早兩個月秘密地知道我們的部門要搬到深圳, 香港小部分亦會外判!LAYOFF可能事在必行, 心裡真的不是味兒! 但直到現在公司還未宣佈!我地估可能都係做到12月底! 剛好我12月底開始IVF! 正路黎講現在應該可以搵定工!但IVF……要考慮的實在太多!SO暫時亦沒有搵工! 一份8年的工作自然有一份感情!但早幾年一班好同事相繼走了!公司就好像剩下我一人!!!走亦都係遲早的事, 不過現在的公司確實有便於我IVF遲到早退, 請假, 經理都一一全收! 依個時間要搵份新工可以包容我做IVF是不可能的! 或者這一切冥冥之中自有安排……我亦無謂想太多! 前天再睇林醫師都有提到依件事, 佢叫我唔駛諗咁多, 其實我都話唔理住!佢話我人好, 自然運好!公司要搬走都可能留返一兩個, 都可能留返你, 而且大把人請!唔知係唔係真!ANYWAY都係準備我的IVF, 今晚又做YOGA!!

9 comments:

  1. 一條心做ivf,其他嘅唔好唸咁多

    ReplyDelete
  2. 我嗰時都係咁安慰自己,可能個天比d嘢我,又攞你小小嘢走,正如可能你無咗份工,個天又比返次成功你一樣,但願如此,一心向ivf邁進..

    ReplyDelete
  3. 我休息咗大半年, 最近又返返工喇, full time o黎, 不過下個月中我就會去睇陳志慧醫生, 跟住又會做ivf, 到時先算咯~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係既!諗咁多都冇用!
      一於船到橋頭自然直!!
      你都加油!

      Delete
  4. 我都同你有d似, 我做左10年果份工無得做, 之後iui就有左, 或者你都會成功呢, 加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你的祝福!
      我都明白有時人生的際遇, 其實都係上天安排!
      我地應該順住黎行!

      Delete
  5. 唔好諗咁多啦,神自有安排,努力準備一切好快就成功o架啦

    ReplyDelete