Wednesday, November 20, 2013

解開心結的中醫

有一位男性舊同事P, 同我都幾fd, 佢太太舊年發現子宮有瘤, 做左手術, 經朋友介紹睇林醫師, 今年初已懷孕, BB將係12月出世! P於是遊說我去睇林醫師, 因為我已睇太多醫師開頭都唔係好想去睇, 我話林醫師有咩咁利害, P話醫師唔只醫身仲醫心!佢覺得佢老婆睇完唔只人精神左, 而且仲開心左! 聽到咁勁於是諗都唔差在睇埋! 上到去林醫師診所, 已有6-7位係到等!等左1小時左右到我!醫師先同我把脈, 之後佢就講我心裡有D野仲嬲緊, 放唔低(當時係有D家事煩緊), 佢話我係一個外表隨和, 好多野都冇所謂, 但內裡硬頸OR固執的人, 係唔會理人講d野!都係照自己個套做!佢話做我朋友好好, 因為我對朋友冇要求. 但老公就慘啦!因為好高要求, 佢話我自己有自己既一套or固執, 但又唔夠自信, so係矛盾!! 但佢話我做得好事多, 有好多貴人!唔須要擔心!我之後同佢講我做IVF的事! 佢話個天其實對我好! 我話對我好點解做咁多次都未成功…….我又從來冇做咩壞事!講到我眼濕濕!之後醫師接住解釋, 個天係對你好, 如果之前比你既BB以你當時既心理身理, 懷孕其間已經可能嚴重抑鬱影響夫婦關係, 生出黎既BB唔係過度活躍就係自閉!SO個天唔比你住係對你好!個時聽完覺得幾有道理!解開我對個天的怨!佢叫我首先要放低心裡的結先!唔好難為自己!多D表達自己比多D信心自己!對老公要o爹D……. 之後當然有講我身體的問題, 佢話我難以入睡, 唔係深層睡眠, 瞓既時候有鼻塞但自己唔知, 都係腎虛, 瞓完都係攰, 下午3-6又特別眼瞓!開左10日中藥比我食! 林醫師講我既性格同身體都8-9成準! 普通中醫見得多, 醫埋心既就好少, 佢講D野都幾有哲理!如果可以做到佢講既野至少人生都會活得開心D! 噴左藥1個半月, 今個CYCLE已DAY33但沒有M到, 我估是正常的!姑娘本來話可能會有少少血!但暫時都未見有!身體都正常!但依然係攰, 都唔知係我本身體質係咁, 定係D藥負作用! 仲要噴多1個月就見醫生啦!

6 comments:

  1. GOOD~ 有時候睇醫生, 佢地醫到我地的病, 但心理的醫治, 真係更重要~
    relax and good luck~~~!! (我近來喜歡的說話 :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. agree, 其實我地既恐懼好多是係心理問題多於身理問題!

      Delete
  2. 林醫師係咪識睇相o架? 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講真, 真係唔知!但佢又好似道行好深咁!!

      Delete
  3. 個中醫幾好咁喎,叫咩名呀?係邊樹架?

    ReplyDelete
  4. 可以告知中醫資料嗎?謝謝!

    ReplyDelete