Thursday, October 24, 2013

繼續努力

今個月8日已開始3個月既噴鼻! 每日4次, 最辛苦係早上6點個次, 醒左又未夠鐘起身! 又瞓過, 但又瞓得唔好!有幾次仲發惡夢!!! 我如常做針灸, 睇中醫! 上星期六day32 m仲未到! 去做針灸時醫師要我驗孕後先落針! 我見醫師前又已去清小便, 搞到冇尿痾!! 等左一陣自有, 等既過程又搞到自己有d緊張, 畢竟依次係ivf前last chance! 當然結果又係negative la! 下午去睇中醫前m小姐已經黎! 睇完等巴士返屋企時, 個肚勁痛, 又出冷汗!!!等左30mins先有車, 真係差d暈係巴士站! 上巴士時真係差d睇唔到d位, 因為真係就黎暈!! 好耐冇試過m到肚痛到出冷汗同暈!朋友話你唔係做針灸同睇中醫咩?點解仲會咁! 其實我都唔知針灸同中醫對我有幾大幫助, 但做左好似比多少少機會自己, 總算盡心盡力過! 今次痛得咁勁唯一唔同係開始左噴藥, 唔知係唔係d藥影響啦! 除左睇中醫做針灸, 我仲做多左少少運動, 一星期跑步2次or做鄭多燕! 星期日有時行下山! 昨晚仲去做返yoga, 係屋企附近真係又近又抵做! 不過隔左年幾兩年冇做, 真係覺得自己身體差左好多! 有d動作以前做到, 依家好似唔夠力做!!真係要好好練下先得!

No comments:

Post a Comment