Sunday, September 29, 2013

向12月IVF進發

星期五一早去QM 今次係要照打水超聲波! 醫生想睇清楚子宮有冇其他問題, 為12月IVF準備! 醫生照左唔夠2MINS就話子宮冇問題, 內模都好平均! 其實咁短時間我有D懷疑有冇睇清楚架! BUT都要信佢架啦! 我同醫生講子宮冇問題, 咁即係卵質素問題啦! 如果唔係之前4次放胎都唔會唔成功啦! BUT醫生話好多因素影響WOO! 總之就係冇結論啦! 照完之後出去等時, 港大又做研究問我做唔做, 我見有時間就做啦! 今次研究係想CHECK你既體質同性格對IVF成功與否有冇影響! 體質由一個中醫幫我CHECK, 其實都係問D中醫問題, E.G.: 會唔會怕凍, 會唔會頭暈...... 之後有把脈同睇脷! 醫師話我係濕, BUT唔可以一味去濕, 我既濕係胃唔係既SIDE PRODUCT, SO要搞好個胃先!同埋要補腎, 因腎係主宰生育! 之後就係回答問卷睇性格! 之後出去等攞藥, 第一次既噴鼻TREATMENT, 一噴就3個月, 10月8日開始, 12月19日返QM 估唔到第三次IVF好快又開始!

4 comments:

  1. 我想問下噴鼻treatment有咩用嘎?

    ReplyDelete
  2. 你上次做IVF唔係噴鼻TREATMENT?
    噴鼻係等你唔排卵, 養好D, 養多D卵, 等做IVF TREATMENT個CYCLE用!
    亦有唔好處係驚D卵一休息就長休, 到TREATMENT個CYCLE CALL唔返佢地出黎! 我之前2次IVF都唔用噴鼻, 因為FSH高, 怕D卵一睡不起!BUT今次佢地話同教授開左會要我試噴鼻, 仲要比人地噴多兩個月!!! 咁都唯有聽佢地指示做!

    ReplyDelete
  3. 我之前個treatment都無噴鼻o架~

    ReplyDelete
  4. 私家做短方案都唔駛噴鼻!

    ReplyDelete