Monday, September 23, 2013

奶奶的安慰

中秋節當日放早同老工先去北角做針灸, 之後一齊返奶奶到BBQ! 以前年輕時都幾鐘意依D一大班人的BBQ, 不過當個人大左我就漸漸開始唔想去! 加上佢地叫的朋友, 講真冇咩邊個啱傾, 老工又掛住招呼佢地, 又飲酒, 一去又要去到2-3點先走!! 所以就越來越唔想去參加!!! 但因是奶奶屋企搞, SO其實冇得唔去!! 當晚如我想像中一樣老公都係招呼朋友飲酒唱歌! 我就坐埋一邊燒野食!! 燒到咁上下老公的契媽問我地幾時生, 要生好快D生!! 奶奶都係到聽到於是佢係到幫我解圍!! 之後奶奶搵個機會同我講, 有D野唔好咁執著, 或者將佢放低! 佢地唔會因為我地冇BB而怪我地!佢話成日見我返黎都覺得我係唔開心!! 佢話好多人都冇小朋友一樣都OK, 只想我地開心D! 佢好佩服我做咁多TREATMENT!!! 佢之後又問我做TREATMENT既野, 我話佢知12月做第三次! 佢都話做埋12月就算啦! 我話如果唔得都可能去私家做, 佢話負擔到就試下! 同埋佢話佢直覺係覺得我有1個BB! 其實我都好明白奶奶係一心為我地好既! 但生活始終係要我地自己去面對! 話就話沒有小朋友唔緊要, 但佢地見到佢地個孫女(大伯個女), 咪又係開心到飛起!! 如果我地沒有小朋友老左, 始終都要我地自己面對孤獨!!! 同埋依家面對侄女, 就算沒有特別唔開心, 但內心酸痛的知味, 我想只有這裡的JM可以了解!!! 如果可以放下(放棄)坦白講亦不會在這裡寫BLOG, 亦不會花錢, 身心受盡傷痛!仍然再接受下次TREATMENT!!! 中秋節BBQ完後回家, 睡在床上哭了!!為剛失敗的TREATMENT, 為奶奶的安慰, 為自己一路走來的辛酸, 而暫未有所獲而哭!! 前路茫茫, 唯有盡能力去做!! 望上天賜一點緣份給我們!

6 comments:

  1. 盡力但不強求,一切隨緣,上天一定有它的安排!

    ReplyDelete
  2. 相反我沒有心酸, 我見到家人的小朋友好開心呀, 完全抱住吾想放手

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈!如果係我屋企人既小朋友(我細妹細佬d仔女), 我估我都會好like!!

      Delete
  3. 睇完你呢個blog我又忍唔住係咁喊, 完全感同身受, 我以為自己最近已經放低咗, 但原來又唔係。雖然話無小朋友都ok, 但諗長遠d, 當自己老咗, 又怕我同老公會相對無言。雖然我細佬同我叔仔個小朋友好得意, 見到佢哋我會好開心, 但望耐d, 你又會突然勾起自己仲未有而心酸...

    ReplyDelete
  4. 係呀!
    在ivf路上真係好辛酸!
    但我地都要努力!!!
    有多d正能量!
    喊完之後, 又一條好漢!!

    ReplyDelete