Wednesday, December 18, 2013

3 IVF 準備GO!!!

上星期公司終於公佈要LAYOFF LAST DAY係下年2月14日! 其實都有心理準備不過始終有少少不捨! 好多同事都爭取INTERNAT TRANSFER, 但我真是不太積極, 原因是新工作真的很難容得了IVF! 我依家只想專心IVF! 上星期日唔知係唔係最近比較忙! 突然個肚脹食唔落野, 夜晚仲發燒! 星期一都冇返工繼續休息! 明天就係返QM見醫生的大日子!剛剛又發燒病完, 唔擔心就假既! 但一切都唔係我可以控制!唯有見步行步啦!祝我好運!

4 comments:

  1. 嗯...唔好擔心咁多啦,好好再準備ivf啦

    ReplyDelete
  2. 加油! 我應該新年後開始2nd ivf~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 專心IVF,加油呀,2014所有都新開始新希望

      Delete
  3. 加油ar!~ 明白一心理上一定有冇形的壓力, 但你一定得ka~

    ReplyDelete