Sunday, September 4, 2011

駛錢易!賺錢難!!

上星期好忙地開學!


而且星期六上午又突然要參加公司training, 下午就同老公去左沙田行街!


我同老公都有收獲!!


講真有收獲真係人都開心d!!


不過銀包就乾塘!!哈哈!


 


其實我都發覺自己一唔開心就會成日買野!or有時好開心又係成日買野!!


So有時真係要control一下!


不過我唔開心都好少會發脾氣, only如果同老公有關先會話下佢!


可能係咁買野令我可以發洩一下啦!


Anyway我買d, 多數係有用既!


, , , 家庭用品…….


希望開始返學忙d就少d時間駛錢啦!


 


今個cycle又到尾聲啦!今日已經day27.


有黎m前谷肚仔fell!!


So不敢寄望有驚喜!


打算如m到即打電話比偉澤, Dr. So. Day 2 or day 3 , 正式開始iui!


不過依個星期我老公都好忙, 好有可能陪唔到我去睇!


 


想問下大家如果第一次去見Dr. So, 老公唔去得唔得?


 


(其實都唔係第一次, 我上 次都一個人去見Dr. So 講我個case既問題!不過個時姑娘就有講過下, next time要老公黎簽文件)


So真係有少少覺得想開始iui都困難重重!!


不過有大家既支持我會努力的!!!


 


5 comments:

  1. 如果果日老公有事, 其實唔去都得, 但都要果盡快去SIGN文件架, 因為一定要SIGN左文件才可以開始TREATMENT. 即係要齊你同老公簽名, 才可以開始打針TREATMENT.   咁見DR SO 時你可以先記下自己有咩想問, 你問佢野, 佢都會好詳細答你的. 加油!
    [版主回覆09/06/2011 13:21:00]我其實已經見左dr so一次!
    下次如果再約佢就要正式開始iui啦!
    so真係要盡量就時間叫老公上去簽野!
    不過咁啱佢個客今個week黎hk, so成個week都好忙, 有時又唔係hk, 真係希望可以唔駛做treatment就已經成功!

    ReplyDelete
  2. 老公唔去都得架, 我頭果幾次都係自己去, 跟住老公後補上去簽返文件, 好似話打針之前簽到就得架啦!!
    祝你一切順利呀!!
    [版主回覆09/06/2011 13:17:00]我其實上次已經係自己第一次見左dr so啦!
    如果下次要去應該係照u/s & 開針開始iui,
    so亦即係可能一定要老公簽野先得!
    不過唔知簽野可唔可以唔駛就醫生時間呢?
    可唔可以係8點幾上去簽左先呢?
    你近來好嗎?bb應該12wks了?

    ReplyDelete
  3. maybe bingo already !!!
    [版主回覆09/07/2011 12:15:00]我都想!!!
     

    ReplyDelete
  4. 偉澤果邊朝早好似8點就開架啦, 簽文件應該唔洗醫生在場, 你可以問下d姑娘呀, 最緊要唔好因為未簽文件打唔到針就得啦!
    我ok呀, 多謝你關心! 有時間我會update番個blog架啦! 加油呀!!
    [版主回覆09/07/2011 12:14:00]係呀!我真係唔想因為簽文件而影響schedule!!!
    等待你的分享!!

    ReplyDelete
  5. 上次我可以攞份文件返屋企比老公簽,不妨問吓,唔知妳果到得唔得呢?
    今個cycle未完,話不定有機呢?
    [版主回覆09/07/2011 12:08:00]hi7我3都想攞返去比佢簽呀!到時問下先!!
    唉!我都希望可以得, 但又驚會失望囉!!
    so依兩日係最難涯!
    成日好似作m黎, 有d野流出黎.....but又唔係m.....
    雖然我係好想佢唔好黎揾我10個咁多啦!!哈哈!

    ReplyDelete