Tuesday, August 30, 2011

又到等待時!

噖日又打完曬針啦!


雖然個人冇咩特別唔開心!


 


不過今日成朝都係到作嘔, 周身冇力~


有少少似黎經前的預兆!


不過唔知係唔係噖晚瞓得唔好呢!!


So有依d感覺!


 


其實因為等待BB既來臨, 我既讀MASTER計劃已經一再推後!


今年初就突然係到諗, 不如唔好想咁多啦!


成日PLAN D野都未必實行到, 不如讀左先算啦!


因為如果唔讀, 之後應該更加唔會讀啦!!


 


老公問我如果讀讀下有左, 咁點麻?


其實依一點我都有考慮到既!


做法都好簡單, 到生個個學期就停學囉!


生完又拿拿聲讀完佢啦!


 


雖然知道會比較辛苦!


但係真係唔知何日B會來, SO唯有讀住等啦!


之前同舊同事食飯, 講開我讀MASATER既事!


佢地都話佢地讀MASTER時都見過D大肚同學!


大家都一樣順利畢業!


 


希望我都做得到啦!


等下等下, 估唔到明天就開學啦!!


心情都有少少緊張, 畢竟已離開校園有10年啦!


希望我既BB可以乖乖陪媽媽讀書(胎教!哈哈!不過可能對佢黎講太深!!)


同埋見證我畢業啦!


 


5 comments:

  1. 我有個同事都係讀讀下Master大肚架, 佢有左bb之後都有繼續讀, 最後臨生之前休學半年, 之後再讀番半年就畢業喇... 你都要加油啊~ 祝有BB同讀書都順順利利~
    [版主回覆09/01/2011 11:29:00]原來真係有咁多人, 大住肚讀書架!!
    我都希望自己可以咁好彩可以大住肚同bb一齊努力讀書!!
    你點o麻?
    你既treatment開始了嗎?

    ReplyDelete
  2. 到時有bb時. 仲困身. 大住肚返學都幾型呀! 祝妳快d成為大肚學生!
    [版主回覆09/01/2011 11:36:00]大肚學生??
    讀中學時覺得大肚學生係反判學生, 10幾歲就比人搞大左個肚!!
    依加調轉想做超齡大肚學生添!!
     

    ReplyDelete
  3. Go ahead 吧
    之前我讀 Master 嘅時候,都有位準媽媽,佢個時都話 "而家唔讀,BB出世更加唔得閒讀",最後佢以極佳成績畢業,佢話要豎立榜樣俾個仔睇喎
    希望妳讀書+BB雙喜臨門
    [版主回覆09/01/2011 11:41:00]wa!你個同學仔, 好利害呀!!
    我就但求輕鬆畢業咋!!
    雖然做唔到好榜樣, 不過都會盡力做個好媽媽, 這還是蠻有信心的!!哈哈!!
    你今個cycle點麻, 接近cycle尾, 要放輕鬆點!!

    ReplyDelete
  4. 幾好哦!阿b可以陪妳讀書,呢d係胎教哦!
    [版主回覆09/01/2011 11:43:00]阿b唔知第時會唔會讀返我個科呢?
    佢第時大個可能同人講, 我係阿媽個肚時已經讀晒依d啦!!

    ReplyDelete
  5. 讀書作為胎教都唔錯呀, 第時個b一定好有文學氣質! 哈哈...
    [版主回覆09/05/2011 14:04:00]我都想呀!
    不過最大問題係點先可以搞大個肚!!
    哈哈!真係令人好心急!!

    ReplyDelete