Sunday, September 11, 2011

IUI順利開始

Day2 終於順利地去左見dr so.


 


早上同老公一齊上去!


等左15mins左右老公簽左d文件&抽左血之後佢就走先返大陸!


我就繼續等見醫生!


 


等多10min就到我!


入去照u/s, 醫生手勢very good, 冇唔舒服既感覺!


 


一照醫生就即刻話, 你內膜移位不過個子宮都冇後屈, 都幾好!!


之後佢再照入d, 我估係照卵巢, 不過佢就冇講其他野啦!


個幾分鐘, 真係好似幾個鐘咁耐!個心好亂, 因為唔知會有d問題check!


之後佢叫我著返褲, 再傾!


 


醫生話我iui應該冇問題!


我再問清楚醫生有冇咩異常!


佢話overall係冇問題, 不過我d卵既存量就真係唔多!


但可以繼續做iui!


 


姑娘同醫生睇我既體重record時覺得好驚訝!


因為record49.5kg, 佢地覺得我冇咁重, 我就話我手長腳長, so睇落特別瘦!


佢地就係到笑!!


 


醫生話我都係偏輕, 所以打既劑量比其他人小d!


only112.5iu!


 


醫生話day8再返去照!


當日我以為會學埋打針, 點知姑娘話day3先開始打!


佢又想見住我打一次, so佢叫我星期六再返黎教我打針!


估唔到又耍返多一次!


 


Day3 11點未到我已經去到!


不過好多人!等左40min姑娘先得閒d!


其實見過好多blog友都話打針唔係好驚!


So我都唔係好緊張!


 


不過我一路都以為會有打針筆輔助!


點知原來係真係要攞住支針黎打!


雖然心裡開始有d, 不過都保持鎮定!


跟姑娘講既set!


 


其實個針頭都有2cm, 我平時見醫生打針都係入小小針頭就打得!


So我以為今次都係插左針頭小小先!


點知姑娘話係要插晒入去先得!


於是我就慢慢再將針頭轉入去!


姑娘話一野插入去會冇咁痛!


不過第一次唔知係有d手忙腳亂!


 


好在姑娘有睇我打一次咋!


不過就算我慢慢轉個針頭入去都唔係好痛!


姑娘都讚我好叻, 好鎮定!


!冇辦法啦!唯有頂硬上!


 


個日係11點半左右打針!so之後都要係11點半打!


即係要返公司11點半打!


之前仲好膽心公司個廁所燈係會auto, 如果打打下冇燈都唔知點!


不過今日返黎公司打都好順利!!


希望之後都一齊順利啦!


 


祝各位中秋節快樂!


每個媽咪都可以同bb快樂慶中秋!


而我地下年都可以同我地既阿b一齊過啦!!


7 comments:

  1. 打幾針,難唔到妳啦!
    係呀!支針係要入晒全部先得的.
    妳公司個廁所會自動熄,有人都會呀?
    中秋節快樂!祝妳 iui 成功
    [版主回覆09/14/2011 14:25:00]係呀!我公司廁所有自動感應會熄燈架!
    如果係廁格太耐, 而出面又冇人, 佢就會當冇人自動熄架啦!
    so我都要好快手抽藥水打!不過都算幾順利!!
    係羅!我開頭唔知要將針頭打晒入去要得!
    你真係要好好休息啦!!

    ReplyDelete
  2. 嘩,好彩我係用針槍,基本上我睇唔到個針頭,咁至冇咁驚  你好勇敢呀!勇敢嘅人一定得到回報嘅!加油! 祝你IUI成功!中秋節快樂!
    [版主回覆09/14/2011 14:29:00]我都以為係用針槍, 點知原來唔係!
    真係有d驚架!
    不過我老公係好驚針!
    so我都唯有靠自己啦!
    有時我都會覺得上天唔知係唔係知我勇敢, 所以先要比多d考驗我!
    但是只要考驗有回報, 我欣然接受!

    ReplyDelete
  3. 打針日子好快過, 我都祝你IUI 成功著床, 你要多休息呀. 唔好食辛辣, 熱氣野,涼野. 而家已可以訓教前用暖水浸腳. 加油!
    [版主回覆09/14/2011 14:30:00]係呀!唔覺唔覺都打左5支啦!
    浸腳都係好提議, 今晚試下先!!

    ReplyDelete
  4. 祝IUI成功! 一切順利!
    [版主回覆09/14/2011 14:31:00]多謝你呀!!
    我會努力的!!
    希望可以成功啦!!

    ReplyDelete
  5. 原本您已經開始左IUI啦,我呢個月要罰留堂,下個月先有得打,我衷心祝您一take過成功
    [版主回覆09/14/2011 14:38:00]唔好灰心呀!
    我見過有blog友休息個cycle自然bingo架!
    so一定要繼續努力呀!!
    多謝你既祝福!!我都好希望可以一take過去
    不過成事在人, 謀事在天!
    盡左力, 個結果就唯有交比個天啦!!

    ReplyDelete
  6. 係! 係一吓車埋去咁!
    唔痛, 冇血 (especially for those who has a thick belly like me!)
    [版主回覆09/14/2011 14:39:00]哈哈!
    其實講真, 真係唔係好痛!
    不過車落去個下要比d勇氣就得架啦!!
     

    ReplyDelete
  7. 快樂的住家貓媽媽September 14, 2011 at 12:25 AM

    哇...你好叻呀!!! 如果比我又唔知要攪幾耐先過到心理關口LU  祝IUI成功!成功!成功!!!!!!
    [版主回覆09/14/2011 16:03:00]其實都係過心理關口難小小!
    我知道我地都係為左做媽媽就都夠膽死架啦!!
    哈哈!!
    多謝你的祝福!
    我地一齊努力啦!

    ReplyDelete