Monday, April 22, 2013

傷上傷

復活節期間請左3日假, 放左11, 自制長假期!


本打算如果成功可以養胎, 咁失敗左就唯有用黎療傷!


有睇過我的blog的朋友應該知道我家養左3隻狗!


其實比我阿婆知道我養狗後, 佢已非常反對!


老一輩的舊思想亦無法改變!


唯有她說什麼我都說是, 但當然不會放棄我的3小狗!


其實我爸爸媽媽對3小狗亦沒有好感,  但可能我地兩公婆都咁大個, 佢又唔好意思話我!


復活節期間阿媽打黎問我結果點, 醜婦終須見家翁, 都要話佢知唔得!


阿媽終於又忍唔住叫我唔好養3小狗, 叫我將佢地送比人, 等有左再養過!


話養佢地影響風水, 影響我,b機會!!

之前同佢解釋過好多次, 醫生話養狗係不影響懷孕, but佢聽唔入耳朵


個刻真係整到我崩潰, 我答左句生唔到算啦!之後收左線!!


收線後淚如泉湧, 老公係咁問我阿媽講左d, 我跟本講唔到野!


到我平復左d, 講比老公聽, 老公叫我唔好理佢講咩!!


其實我地行依條路已經處處受傷, 有時比最親的人刺一刺真係仲傷!


雖然知道阿媽都係想我快d可以生b, 但都係接受唔到依d說話!


有時我覺得生兒育女係一生的承擔, 如果我連3隻小狗的承擔都做唔好!


個天又點會比機會我向我的兒女做一生的承擔呢!!?


經過依次電話事件後, 阿媽冇再提過依件事!


可能佢知我的底線啦! 咁始終係兩母女係冇隔夜仇既!!


8 comments:

  1. 我都有朋友有養狗, 但都成功造人~ 你要加油AR~!
    [版主回覆04/30/2013 11:23:04]希望我都得啦!!

    ReplyDelete
  2. d老一輩係咁!別放棄!
    [版主回覆04/30/2013 11:28:36]多謝!!

    ReplyDelete
  3. 你媽咪都係為你好o既, 佢想你o係一個最好o既環境下養胎嘛~ 只要你老公都贊成你繼續養就得啦!
    [版主回覆04/30/2013 11:29:18]其實我老公比我更愛狗!!哈哈!

    ReplyDelete
  4. 其實養貓狗同生B真係冇關係, 我身邊都好多人有B同時有貓狗. 因為我自己都有狗仔.
    有時老人家既角度睇野真係同我地好唔同, 好似我奶奶&媽咪咁, 都成日話我因為係食左超過十年避孕藥而攪到生唔到. 我通常都聽完就算, 唔會記住佢地講既野令自已唔開心.
    [版主回覆04/30/2013 11:30:44]係既, 有時老人家的想法係古老d!!
    我都要左邊耳入右邊耳出先得!!

    ReplyDelete
  5. 你養狗都好d, 我家2貓, 我的朋友及老人家, 都叫我貓一定不可以養, 好邪及有病毒, 所以令我無bb, 我聽了, 不會理會, 只要自己知道就得, 你媽咪都係緊張你, 為你生bb的問題而擔心, 唔好怪佢, 你講得好o岩, 狗狗都是生命, 我地要承諾一生照顧佢地, 就好似子女一樣, 上天一家知道我地有善良的心, 一定會比你成功的, 加油呀, 不要放棄呀^^
    [版主回覆04/30/2013 11:33:30]好多謝你的安慰!!
    你都要take care!!

    ReplyDelete
  6. 我同老公都養咗兩隻貓,我呀媽同奶奶都話養貓好難有bb的,但我都從來無唸過放棄佢地,我亦都有同佢地講,如果要我放棄一對貓我先會有bb的話咁我唔生啦,牠們陪我經歷嘅無人代替到咖,所以我都好討厭佢地咁講,由其是家人,我們最需要係佢地嘅支持

    ReplyDelete
  7. Bo Mike Faye GardenMay 5, 2013 at 9:09 PM

    你放心啦,養貓狗系唔影响生BB嘅,我家有三貓,其中一隻重系我估唔有這胎前3個月老公系街執返來的老貓。我老公重同啲人講,系佢救咗隻貓,所以個天送返個B比佢,所以唔好理人老人家講乜,最緊要系自己安心就得。

    ReplyDelete
  8. 朋友養了7隻貓,都無事,照有bb ,但好似要攞貓去驗有無咩病菌咁

    ReplyDelete