Tuesday, April 23, 2013

運動大計

其實我地兩公婆都好忙, 除左各自要返工, 又要照顧3隻狗!


我讀緊master, 佢又讀緊MBA, 而且佢有時又要出差!!


我地兩個真係各有各忙!


上次失敗後我係plan緊做多d運動!


點知有晚我老公突然話要陪我做多d運動(其實佢平時係有去踩單車, 運動量係多過我好多)


佢話陪我一星期去跑步兩日!


雖然到依家都未實行到, 不過佢有心我都好開心!!起碼覺得佢係求b路上contribute多了!


!其實女人就係咁易滿足!


雖然佢冇陪我跑步, 但我自己就盡量一星期最少跑1.


同埋最近又行過一次山, 由東涌行去大澳! 剛剛星期日又打過一次羽毛球!!


都係同老公同行!!

希望
keep住一星期有二次運動啦!keep好身體!!!


9 comments:

  1. 為下次放胎做好準備,支持你呀!
    [版主回覆04/30/2013 11:48:16]係呀!
    盡人事啦!!
    希望下次有機會成功啦!!

    ReplyDelete
  2. 做運動身體好, 加油呀, 不過我都成日會好懶, 覺得跑步好辛苦咁haha, 不過行山都ok, 慢慢下好舒服 ^^
    [版主回覆04/30/2013 11:49:03]跑步真係幾辛苦!
    不過出一身汗, 都幾爽既!!

    ReplyDelete
  3. 我都想做下運動. 但硬係的唔起心肝...搞到而家中央肥胖得好緊要. 無眼睇...
    [版主回覆04/30/2013 11:51:42]我之前都係的唔起身肝!!
    依家冇咩野做可以幫助成孕, 唯有連往日最懶做的事都要克服去做!!

    ReplyDelete
  4. 我本來運動目標係一星期三四天... 但我依個月...只係做到一兩天... 唔係好覺得自己身體好了... 真係要俾多D心機...
    一齊加油!!! :)

    ReplyDelete
  5. 做下運動, 對自己身體都好, 令血液循環,有利成孕, 我依家年紀大,我每日耍太極,同瑜珈,比較溫和運動,運動真係好有幫助,以前好多時有"無排卵月經"出現,依家個個月都有排卵,不理成吾成孕, 但最少對有改善左,keep 住運動

    ReplyDelete
  6. 我都要做多d運動呀,我血壓偏低,醫生話係因為我少運動喎,唔知血壓低係咪會難d著床既呢?不過為咗貪靚,我都要keep返做運動先得。

    ReplyDelete
  7. 我都要做番多啲運動, 你加油啊~

    ReplyDelete
  8. 加油! 做運動好處多多多!!!
    [版主回覆07/03/2013 16:04:12]多謝呀!!
    你近來好嗎?

    ReplyDelete
  9. 加油, 做多 d 運動, 真係對身體好的!

    ReplyDelete