Friday, October 14, 2011

計劃未來半年

107日見完瑪麗醫生後, 知道要第5月先做IVF, 其實之後就係到PLAN依半年要做D!!


諗下諗下依半年真係有好多野要做!


想下個月去睇返遲醫師, 調理卵巢衰退既問題!


又要努力讀書, 因為上星期成個星期冇返學都MISS2!


其實剛剛好讀到5月初考埋試就放暑假, SO5月開始IVF時間係啱啱好!!


同埋仲有另外一個重大工程就係想搬屋!


依加我住既屋比較細得兩房, 當然兩公婆係夠住啦!


不過有BB當然就係3房會好D, 因為又要請工人姐姐!又要預個位比佢瞓!


最好當然唔想大肚時搬屋啦!


SO希望係之前搞掂晒依D, 到時可以輕鬆咁樣做IVF &大肚婆!!


 


其實一路做左咁多療程, 除左老公知之外就係我媽咪&細妹!


老公屋企人當然咩都唔知啦!


奶奶知我讀MASTER都有問我係唔係唔生住?


我當時答佢唔係, 只係順其自然啦!


依加我阿嫂都就黎生得啦!


SO大家既注意力當然都放係我身上, 問我幾時生返個!


話冇壓力就假既!


而且奶奶唔知道都好麻煩, 因為有時佢煲左D補野, 我唔飲得住, 有時又好難拒絕拒!


所以上星期六約左奶奶出黎食LUNCH講下D家事, 同埋講左我成個療程既經過比佢知!


其實我奶奶份人都唔錯, 對我亦好好!


佢知道我舊年年尾做手術後, 就話我當時做咩唔同佢講, 佢可以照顧下我丫麻!


我話其實之前都唔知自己情況點, 唔想大家咁擔心, 所以冇講!


佢知道我為左生BB做左咁多野, 佢都覺得好驚訝我可以涯過咁多問題!


之後佢都安慰我, 話我都盡左力啦!


其實同奶奶講完之後個人都輕鬆左好多!


因為有人明白同支持係好重要!


不過我都唔希望其他人知道, 奶奶就話會保守依個小小的秘密!


1 comment: