Monday, July 15, 2013

FET Day 23-26 updated



DAY 23 (放胎第8): 今早一切正常, 都係要返工!!


不過happy Friday 真係好開心!!


都係係食飯前又開始頭暈!!


真係奇怪!!


食飯時間時覺得個肚有D , 個肚有少少陰陰痛!!!


但係好輕微!SO我都冇理佢啦!!


唔理啦!! 返埋今日!!可以休息2!!!yeah!!!


我煲緊既步步驚心, 仲有兩集就睇完啦!!用左1星期煲完35!!haha!!


下星期要開始勾野先得!!!


心情冇覺得好開心, 亦冇特別唔開心!!


但當然無形的擔心一定有啦!!!


因為晚上要煲劇都無時間想太多啦!


一睇完又要趕住瞓!!不過都係6點幾又醒左!!


相瞓多d都唔得!!!


放胎後第三日開始有陪老公去放狗, 我拖我隻最細粒既狗(迷你既狗), 15mins左右, 我估都ok, 行少少等d血循環下!如果唔係真係成日唔係坐就係瞓!!!


放工去打埋最後一支加強黃體針!


晚上繼續薑水浸腳!


 


DAY 24 (放胎後第9): 星期六同屋企人去飲茶, 又係到11點左右就有d頭暈!!


之後同阿爸阿媽阿妹行左一圈商場, 就返屋企休息下午2點幾食左一碗仔粥同菜!!


之後出沙田再去奶奶屋企食飯, 唔知點 , 好似易左肚餓!!!未返到奶奶屋企已經覺得好肚餓!!


食完飯返到屋企11點幾又開始覺得肚餓!!!


不過屋企都冇咩啱食既野, so都冇食啦!!


晚上繼續薑水浸腳!


DAY 25 (放胎後第10): 星期日老公病左, 其實上星期佢都係咁病, 之後好返d, 昨日又去踩單車, 曬一曬今日又病!!!有時真係好鬼激氣, 都唔好好保重照顧我, 反而係依個時候仲要我操心!!


全日係屋企勾野, 煲左粥比老工食, 我就上左樓上阿媽屋企食飯!!


今朝冇覺得頭暈, 不過子宮就好似有少少扯, 都唔知點形容!


又唔係經前痛, 但你又好似feel到佢有感覺比你!!


同埋依兩日分泌開始多左少少!!


依兩日都唔敢諗係得定唔得, 因為知道依兩日應該仲受加強黃體針既影響, 無論身體有咩變化都唔係真正的信息!!


晚上繼續薑水浸腳!


收到上次係qm碰到的舊同事whats app, 佢做iui, 不過佢放精1星期已感到m come feel.


其實唔知講d咩好!!!面對依d事真係唔知點安慰!!!


成功失敗好多時都係一線之差!!!只能說我很明白你的感受!!!


同埋默默支持!!!


DAY 26 (放胎後第11): 今日星期一要返工啦!!如常返到公司!


早上分泌又多左dd, 不過就好似水咁!!


其實諗落同我平時cycle都差不多!! 但都係希望bbs已經默默來臨啦!!!


下午分泌一樣有, 好似一路有少少野流出咁!!!


依兩日有時左邊胸會覺得戚戚下!!!


下午個人有d暈下暈下咁!!有時有想嘔, 不過嘔唔出, 有輕微作MFEEL!


離上次打針越耐, 心中的恐懼就日增, 不境結果很快就會知道!!!


每日都拜觀音講既都係希望觀音送子女比我地!!


希望佢可以成全我地!!成全所有等B的媽媽!!

P.S. 放工開始感到強列m到feel!
真係食飯都冇心機, 老公問咩事, 我話肚痛! 佢話係唔係食錯野, 我話唔係!!!
佢叫我睇醫生, 我話冇得睇!
就係咁之後大家都冇提!!!
晚上如常睇電視, 今晚好早就瞓11:30,
可能作m痛個人已經好勊!!!
沒有哭泣, 沒有發脾氣, 沒有傾訢!!!
心裡有的只是恐懼!!!


11 comments:

  1. 我見人地話BINGO會多分泌~~! good luck ~!!

    ReplyDelete
  2. 有反應係好表現呀, 繼續KEEP住, 加油, 等你帶來好消息

    ReplyDelete
  3. BBS努力! 咩徵狀都唔好理!!! 好好休息!!! 等你報喜!

    ReplyDelete
  4. 嗯,你有無偷驗啊?過多兩日驗下喇,唔洗估估下。唔緊要咖,宜家其實已經塵埃落定,成功就開心面對,如果touch wood失敗左就最努力過喇。

    ReplyDelete
  5. 晤好估,驗啦!這些反應係好,你要多休息及食野

    ReplyDelete
  6. 其實 BINGO 都係有M FEEL, 以往你M COME, D12 都黎左, 而家都超越D12 ??

    ReplyDelete
  7. 放榜未呀? 希望收到你既好消息呀!

    ReplyDelete
  8. 你講嘅所有反應我bingo前都真係有過,係無肚痛,但m到feel係由放完胎無耐就開始有,所以唔好打定輸數,亦都唔好羅羅聯,你而家驗到咖啦,一係驗下啦

    ReplyDelete
  9. 唔好太緊張, 就等放磅吧, 自己估估下身體既感覺, 得個驚字, 唔好影響心情呀, 再唔係就偷驗啦, 12都沒來m, 應該無問題架, 唔好嚇自己, 比d信心, 正能量呀 ^^

    ReplyDelete
  10. 唔好恐懼喇, 要估就不要偷驗啦, 哈哈~

    ReplyDelete
  11. 你呢幾日幾好嗎?希望有好消息

    ReplyDelete