Tuesday, May 22, 2012

IVF Day 3- Day 7

Day 3: 上次講既day3只係講左上半場


    個日下午2:30收到QM姑娘打黎話未見我老公, 電話又打唔通!


    我都估佢可能遲左到!因為一早返大陸又要趕返黎!


    之後都有驚冇險交左野!


    佢之後要返公司時已經話有D唔舒服!


佢早兩星期已經約左朋友個晚去食飯, 我已經千叮萬囑, 唔好飲酒OR唔好飲咁多!! 不過我其實都估到同依個朋友出去一定會飲!係差在唔知會飲幾醉!


我個晚就返左阿媽屋企食飯, 返到自己屋企都11點幾, 不過老公都未返!


佢成1點先返到, 當然又係半醉狀態!雖然心裡有一刻好嬲, 因為真係好難理解, 佢地點解唔可以體諒下我, 我樣樣小心, 日日打針, 又要做取卵手術, 我地女人係身心都要折磨, 佢地起碼身唔駛點折磨, 都唔可以係重要月份做好本份養好身體!不過算啦!正如我之前講我ONLY嬲左一刻!之後就去左瞓啦!


 


DAY 4: 星期六可以係屋企附近個醫生到打針, 99去到已經有好多人掛左號, 我等到10半先打到, BUT比起荃灣的醫生平好多 ONLY100!


之後去食左個豐富的早餐先返屋企!


返到去老公剛起身, 佢一講野把聲就沙, 我就知佢又作病, 要食藥!


!有時真係幾激氣, 咁重要既時候仲要去飲酒之後又病!


佢之後落樓食野, 我就幫狗狗沖涼, 之後佢上黎幫手做清潔!


我本來個日約左我細妹黎一齊幫手攞一部份野去新屋!


之後唯有我同阿妹攞, 老公留係屋企休息!


到晚上就一齊返左阿媽屋企食飯!


 


DAY 5: 奶奶一早打黎話去飲茶, 去飲茶前先去診所登記, 之後9:30去到酒樓, 食左隻蝦餃同奶皇包. 10, 同佢地話出去攞野, 其實去左打針!去到醫生第一個幫我睇先, 其實依個醫生都幾好人, 因為佢以前都話會盡量幫我打左針先, 因為唔想我係診所太耐, 始終診所多細菌! 個日我同佢講打針唔係好痛不過打完之後個PAT PAT一用力少少, 就痛!佢話我可能打300高劑量會痛D!


其實之前做IUI打肚皮又唔覺有痛, 之後諗諗下肚皮好小用力, 不過PAT PAT有時行樓梯就會用力, 一用力就痛! BUT都可以忍受的!


我打完針返去酒樓, 佢地都食完野準備走啦!


之後老公同大伯去踩單車, 其實我都唔係好想老公去, 一來未病好, 個日又時晴時雨, 我唔想佢淋雨! 不過佢都係要去阻都阻唔到!


至於我就返左屋企放狗, 之後又攞左D野去新屋個邊, 又出沙田幫大伯的大陸朋友買去肚紋CREAM, 之後自己又冇啦啦買左D護膚品!!哈哈!都係忍唔全要SHOPPING!!


旁晚返到奶奶屋企食飯, 我老爺一家都係飲得之人, 間唔時都係屋企飲XO, 我老公就麻麻地XO, 佢飲啤酒多!


個日大伯話要試下支60年伯蘭地!倒左3, 一柸佢自己, 一柸老爺, 一柸我老公!


我即時望左我老公一下, 同埋黑臉!因為講真, 真係忍無可忍!


不過我都冇出聲, 繼續食飯飲湯, 成餐飯都冇胃口, 因為個兩日唔知做咩個肚有D唔舒服, 每日都痾一或兩次!


食飯食到一半時見我老爺大伯行開左, 我老公將D酒倒去佢地兩個個柸到!


都算佢啦!如果唔係都唔知點收科, 嬲我又好辛苦, 唔嬲我條氣又唔順!


佢依個動作總算將問題解決左!!


另外我D M通常要7日左右先完全清晒, 不過今次5日左右已經開始清左, 早左兩日! 我估可能都係D藥既影響!


 


DAY6: 本想今日返QM打針, 不過都係起唔到身, 最後去返荃灣打!


下午請左假去做針灸!LUNCH約左阿妹去食LUNCH跟住去買冷, 準備如果有得HOME OFFICE, 可以打發時間, 等時間快D過唔好亂想野!!


3:30準時去到岑醫師到已經有2個人等醫師佢開門!


見岑醫師時佢話我之前FSH1311粒卵泡都算唔錯!


之後都係繼續針!


不過依兩日唔知點解開始腰痛!


針完之後返左東涌阿媽屋企食飯, 因為老公話想睇下新屋裝修成點!


我間新屋係阿媽屋企樓下, SO順利成章食完飯再落去睇裝修!


 


DAY7: 繼續打針


不過下午時發現有透明分泌, D藥的威力真係勁, D分泌平時係DAY13排卵左右先會有, 依加DAY7就出現!


D藥果然係令D卵生長得快! 不過明天會開始加打壓排卵針, 應該會CONTROL!


講返工作, 本想輕鬆做IVF, 不過6月都好忙, 又有另一個AUDIT!


不過老細都好人, 問我有咩要比佢FOLLOW!


依加唯有盡做, 做唔完既就比老細自己搞啦!


 


睇到TIGGER 的小龍出世, 真係好感動!


有時都會幻想幾時到我的LOVEBABY出世呢?


9 comments:

  1. 我個c6都係咁,係我面前就吾飲,背後就飲,離譜到抽卵前兩日都仲飲,激氣都冇用,唯有係佢戶口過走晒d錢入自已戶口。哈哈!
    打pat pat 會紅同痛,姑娘果時教搵冰碌下個pat,左右輪住打啦,祝你一次成功呀!
    [版主回覆05/24/2012 13:25:49]你都有好辦法對令你老公woo!!哈哈!
    我都係左右輪住打!
    希望冇咁痛!

    ReplyDelete
  2. 辛苦過後有回報的,加油
    [版主回覆05/24/2012 13:26:32]yes, 我都相信!!!

    ReplyDelete
  3. 你係個非常好嘅老婆! 男人唔迫得, 亦怕人煩. 所以你只係略表不滿係好好嘅做法!
    打咗幾日針差唔多可以去照 ultrasound 睇下成果啦... 時間過得真係快!!
    [版主回覆05/24/2012 13:28:43]多謝你!有時我地做女人真係好難架!
    明明唔想老公做既野, 但又唔可以即刻stop佢!!
    真係對自己既忍耐力一大考驗!!
    明天就返去照啦!冇錯時間真係過得快!

    ReplyDelete
  4. D老公都唔理我地既感受...有時真係火都黎埋!
    [版主回覆05/24/2012 13:30:54]冇錯, 有時真係火都黎!!
    不過總算過左, 就唔理啦!!
    女人真係要學識放低, 如果唔係真係辛苦自己!
    不過我都係學習中!
    一齊努力!!

    ReplyDelete
  5. 做iui同ivf最忌肚痾, 而以前我好易肚痾可能同咁令每次都失敗, 所以而家好小心飲食. 我岩岩開始fet, 預計月尾放胎, 之後要忙搬屋, 希望在新屋可以迎接新開始.
    [小綿羊回覆05/25/2012 12:29:15]咁岩呀希望一齊成功!!我打算放胎當日開始浸腳, 雖然而家天氣熱左我覺得浸下無壞, 同埋返到屋企盡量吹少d冷氣.
    [版主回覆05/24/2012 13:33:33]我依幾日都冇痾啦!希望回復正常啦!!
    如果我一切ready應該都係月尾or6月頭放胎,
    good luck!!!!

    ReplyDelete
  6. 已經Day 7, 好快抽卵啦喎. 放胎後記得係休息室耐dd. 唔會咁快趕妳走架. 加油呀!
    [版主回覆05/24/2012 13:34:06]多謝你既建議我會記住架啦!!

    ReplyDelete
  7. 老公飲酒咁壞....第日同bb講, 第1位要錫媽咪...第2位都係錫媽咪...第3位都係錫媽咪就得架la...卡卡卡. 加油呀.
    [版主回覆05/25/2012 17:51:46]
    我會同lovebaby講架啦!!哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 比著係我就實會勁忟憎,好在你EQ夠高咋!第時LoveBaby實遺傳到你優良的血統!加油

    ReplyDelete
  9. 有時D老公就係咁唔識做,唔好忟,你老公後尾都醒目,算佢啦!咁你應該下個星期就抽蛋蛋架啦喎。俾心機呀!

    ReplyDelete